Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2017 14:47 - зомби настроение
Автор: tomasov Категория: Други   
Прочетен: 269 Коментари: 0 Гласове:
0



 Аз съм нов тук и все още не мога да говоря български. Поради това понякога също така позволявам на д-р Google работи за мен.

Да, днешното настроение все още е зомби. Гробището хумор може да е по-добре, но ако телата все още говорят, то тогава най-злобното настроение. Какво искам да кажа с това? Съпругата ми говори с мен няколко дни по неизвестни причини. Тя възвръща депресията си и отново е агресивна. Хвърля предмети, прави малко повече в домакинството. Тя е изключително приятелска към децата ни в момента, което рядко се случва.

Може би въпросът е шофьорското училище. Нели всъщност искаше да завърши шофьорската школа по време на родителския ми отпуск. Автомобилните училища в Австрия обаче не предлагат български учебни материали. Така че шофьорското училище се връща от масата. По-добре би било тя да може да прави шофьорската школа в България. Има 6 седмици. Това означава, че трябва незабавно да полетим за България, за да се възползваме от времето. Само 6 седмици в апартамента заедно със свекърва и баба не изпъквам. И вероятно не и моята съпруга. За това е твърде чувствителен към конфликт. И никой не знае дали може да запази времето за шофьорска книжка. Ами ако тя не премине през изпита, кога е свидетелството за управление, какво да правим междувременно с децата? Мога да се грижа за децата, в края на краищата съм в родителски отпуск, но за мен това са 6 седмици затвор, защото мога само да се махна условно. Всеки иска да види децата, да се разхожда с тях, а след това децата да спят 90% на ден, защото съм много ограничен от свободата на движение. Все още имам много малък опит с шофьорските книжки в България. Въпросът остава открит дали шофьорската книжка от България не трябва да се преобразува в австрийско свидетелство за управление, свързано с пари и разпит, защото съпругата ми все още е регистрирана в България, но основното жилище е в Австрия.

Е, да видим кога Зомбимсмун се превръща в нормално настроение. Надявам се скоро да ви видя.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: tomasov
Категория: Други
Прочетен: 13265
Постинги: 19
Коментари: 4
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031