Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Моят блог в Blog.bg
Автор: tomasov Категория: Други
Прочетен: 13257 Постинги: 19 Коментари: 4
Постинги в блога
2  >  >>
 Имам въпрос. Какво бихте направили в моята ситуация?:
Жена ми е от България, аз от Австрия. Имаме две очарователни момчета. Жена ми би искала да продължи да живее с момчетата в България отново и отново. Но е договорено те да останат в ...
Категория: Други
Прочетен: 438 Коментари: 1 Гласове: 1
 Ich habe eine Frage. Was wьrden Sie in meiner Situation tun?
Meine Frau kommt aus Bulgarien, ich komme aus Цsterreich. Wir haben zwei charmante Jungs. Meine Frau mцchte immer wieder mit den Jungen in Bulgarien leben. Es wurde jedoch ve...
Категория: Други
Прочетен: 63 Коментари: 0 Гласове: 0
 Може ли някой да превежда?
Имам 2 разговора. Не разбирам нито дума. Може ли някой да обобщи накратко казаното?
https://youtu.be/LgI4BEMDKto
Категория: Други
Прочетен: 618 Коментари: 1 Гласове: 0
12.05.2019 17:10 - Ден на майката
Днес е Ден на майката. Изпратих цветя на майка си. Те пристигнаха добре.
Исках да направя нещо хубаво с жена ми. За съжаление не е позволено. Сю не знае това от дома си. Затова продължавам да забранявам контакта с нея.
Така че имам хуб...
Категория: Други
Прочетен: 116 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 13.05.2019 00:10
  Е, това работи добре. Съпругата ми само устно ме атакува този уикенд. Няма хит за децата, няма хитове за мен. Голям напредък.
Категория: Други
Прочетен: 578 Коментари: 1 Гласове: 0
 Сегашната майка на моите близнаци (19 месеца)е напълно претоварен от ситуацията и задачата. Ето защо търся жена, която може да подкрепя и образова мен и децата ми в ежедневието. Очаквам отговорите
Категория: Други
Прочетен: 517 Коментари: 0 Гласове: 0
 Трябва да направя бизнес пътуване до Стокхолм през ноември.
Съпругата ми и аз имаме 2 деца вкъщи, сега те са 19 месеца и често са много изтощителни. Затова мога да попитам публиката какво трябва да направя най-добре.
Сигурен съм, че д...
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 232 Коментари: 0 Гласове: 0
Съпругата ми винаги казва, че вече не иска да се грижи за децата. 2 години родителство са достатъчни за нея. Тя просто иска че само аз се грижа за децата.. Но работя в болницата 40 часа в седмицата. Тя си представя, че децата са в сутреш...
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 460 Коментари: 0 Гласове: 0
 Жена ми казва, че малките деца не четат в България и не ги четат на тях. Това ли е правилно?
Категория: Други
Прочетен: 191 Коментари: 0 Гласове: 0
Мнозина говорят за насилието между мъжете и жените. Но кой говори за насилието на българските жени срещу съпрузите им?
Категория: Други
Прочетен: 251 Коментари: 0 Гласове: 0
27.12.2017 01:05 - Коледа
 Коледа приключи. За съжаление, не беше много приятна почивка. Жена ми търси борба с всяко малко нещо и също така не иска да прекара хубави дни с децата. Тя унищожава подаръците и се оплаква, че не получава нищо. Нещо не е наред с нея.
Категория: Други
Прочетен: 198 Коментари: 0 Гласове: 0
Е, аз отново работя няколко дни. Престоят в България става все по-изтощително. В крайна сметка имаше семейна вражда и вече не беше добро настроение за мен и децата. За щастие пътуването вкъщи бързо беше там, за да можем да избягаме от ло...
Категория: Други
Прочетен: 650 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 06.12.2017 23:38
2  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: tomasov
Категория: Други
Прочетен: 13257
Постинги: 19
Коментари: 4
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031